Op deze pagina vind je uitleg over de Digimap. Veelgestelde vragen. Eind 2018 hebben we ervoor gekozen om een efficiëntere manier van werken te implementeren. Een belangrijk en tijdrovend onderdeel van de voorbereidings- en bemiddelingswerkzaamheden is het verkrijgen van alle relevante informatie en documentatie. Het betreft vaak veel documenten. Met de introductie van de Digimap stellen we een online omgeving beschikbaar aan onze relaties, waarbinnen ze de gevraagde en benodigde documenten en bestanden moeten uploaden. 

Hieronder geven we uitleg over deze Digimap. In de persoonlijke omgeving van de Digimap is ook veel informatie beschreven over hoe de Digimap omgeving goed te gebruiken, zodat we optimaal samen kunnen werken.

unsplash-image-iar-afB0QQw.jpg
 

Werkwijze

Voor ieder nieuw adviesproces maken wij een stukkenlijst aan. Bestaande relaties kunnen de nieuw gevraagde stukken uploaden in hun bestaande Digimap. Nieuwe relaties bieden we een eigen Digimap aan. Een stel heeft één Digimap

Na het intakegesprek weten we welke documenten we verwachten nodig te hebben voor het advies. Deze stukken vragen we op. Tijdens het adviesgesprek kan het voorkomen dat op basis van de aanvullende informatie die we hebben vernomen aanvullende stukken nodig zijn. De stukkenlijst wordt bij ons aangemaakt door de binnendienstmedewerker en waar nodig in een latere fase aangevuld door de adviseur. 

Koppeling

De Digimap is een onderdeel van onze klantadministratie (CRM). Dat wil zeggen dat er geen koppeling is, maar dat het dezelfde gegevens betreft. De gegevens binnen de Digimap zijn dezelfde gegevens binnen onze CRM.

Aanmelden

Nadat we een dossier hebben aangemaakt en een stukkenlijst hebben samengesteld op basis van een intakegesprek wordt er een e-mail gestuurd naar onze relatie. Bij partners wordt er één Digimap aangemaakt. 

Inloggen

De eerste keer moet je je Digimap activeren. Daarna kun je gewoon inloggen. Je inlognaam is je e-mailadres. Het wachtwoord heb je zelf gekozen. Wij weten niet welk wachtwoord je hebt gekozen. Ben je dit vergeten, dan kun je het wachtwoord resetten en zelf een nieuw wachtwoord kiezen. 

Delen van gegevens

De bestanden die je uploadt zijn inzichtelijk voor ons. Deze zijn alleen inzichtelijk voor de geldverstrekker nadat we op document-niveau controles hebben verricht, deze hebben goedgekeurd en daarna hebben verzonden aan de geldverstrekker. Dit gebeurt pas in de bemiddelingsfase.

Niet gevraagde gegevens aanbieden (aanvullende gegevens)

Het is mogelijk om aanvullende gegevens waarvan je denkt dat het relevante informatie is aan te bieden. Dit kan eenvoudig onderaan bij "toevoegen documenten".

Veel documenten 

We vragen veel informatie op. Door deze manier van werken hebben een een dossier dat snel en efficiënt bemiddeld kan worden. Hier kun je meer lezen waarom wij al deze informatie opvragen. 

Aan te leveren documenten

In deze lijst moet je kijken welke stukken er nog aangeleverd moeten worden. Ontbrekende stukken graag z.s.m. uploaden. 

Overzicht

Hierin staat alle documenten. Deze weergave is slechts ter informatie.

Actualiseren

Het is belangrijk dat de persoonlijke gegevens omtrent de gezinssamenstelling etc. actueel wordt gehouden. Op deze manier blijven wij doorlopend op de hoogte van alle relevante wijzigingen. En zo kunnen we onze relaties op de beste manier van dienst blijven. Het is mogelijk om in de Digimap mutaties door te geven. Wij krijgen hiervan melding. 

Vorige
Vorige

Belastingen | Algemeen | Nextens | Klantportaal

Volgende
Volgende

Belastingen | Definitieve aangifte | Aandachtspunten